Política de privacitat

FUNDACIÓ INSTITUT D’INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (d’ara endavant IDISBA), es reserva el dret de modificar o adaptar aquesta Política de Privacitat en qualsevol moment. Per tant, li recomanem que la revisi cada cop que accedeixi a la Pàgina Web. En el supòsit que l’usuari s’hagi registrat a la pàgina web i accedeixi al seu compte o perfil, en accedir-hi, se l’informarà en el cas que hi hagi hagut modificacions substancials en relació amb el tractament de les seves dades personals.

¿Qui és el responsable del tractament de les teves dades?
Les dades que es recullin o ens facilitis voluntàriament mitjançant la Pàgina Web, ja sigui per la navegació a la mateixa, així com tots aquells que ens puguis facilitar als formularis de contacte, via correu electrònic o per telèfon, seran recollides i tractades pel Responsable del Fitxer, els quals dades s’indiquen a continuació:

Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa). CIF: G-57326324
Domicili: Crta. Valldemossa, 79 (Hospital Universitari Son Espases), Edifici S, 1ª planta. 07010 Palma de Mallorca
Telèfon: 871 20 52 34
Delegat de Protecció de Dades: idisba.protecciondatos@ssib.es
Dades registrals (Núm. Registre Únic de Fundacions de les Illes Balears): 100000000220

Si, per qualsevol motiu, vols posar-te en contacte amb nosaltres per qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les teves dades personals o la teva privacitat (amb el nostre Delegat de Protecció de Dades), pots fer-ho a través de qualsevol dels mitjans indicats anteriorment.

¿Quines dates recopilam a través de la pàgina web?

IDISBA no guarda dades pel simple fet de navegar per la pàgina web, tanmateix, a la pàgina web es facilita la utilitat de Google Maps, la qual pot tenir accés a la teva ubicació, en cas que li ho permetis, amb la finalitat de facilitar-te una major especificitat sobre la distància i/o camins cap a les nostres seus. A aquest respecte, ens remetem a la Política de Privacitat utilitzada per Google Maps, per tal de conèixer l’ús i tractament d’aquestes dades http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/.

Registre de l’usuari a la pàgina web
La pàgina web no guarda dades d’usuari.

CONTACTES DE LA WEB O DEL CORREU ELECTRÒNIC

Quines finalitats tractarem les teves dades personals?

  • Contestar a les teves consultes, sol·licituds o peticions.
  • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la teva sol·licitud o tramitar la teva petició.
  • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la teva sol·licitud.
  • Informació comercial o d’esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que existeixi autorització expressa.

Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades?
L’acceptació i el consentiment de l’interessat: En aquells casos on per fer una sol·licitud sigui necessari omplir un formulari i fer un “click” en el botó d’enviar, la realització d’aquest implicarà necessàriament que s’ha estat informat i s’ha atorgat expressament el consentiment al contingut de la clàusula annexada a aquest formulari o acceptació de la política de privacitat.

Tots els nostres formularis compten amb una casella de verificació o checkbox amb la següent fórmula, per poder enviar la informació: “□ He llegit i accept la Política de privacitat.”

Incloguem dades personals de terceres persones?
No, com a norma general només tractem les dades que ens faciliten els titulars. Si ens aportes dades de tercers, hauràs, prèviament, d’informar-los i sol·licitar el seu consentiment, o en cas contrari, els exempts de qualsevol responsabilitat per l’incompliment d’aquest requisit.

¿I dades de menors?
No tractem dades de menors de 14 anys, per tant, t’instem a que t’abstenguis de facilitar-les si no tens aquesta edat.

Farem comunicacions per mitjans electrònics?
Només es realitzaran per gestionar la teva sol·licitud, si és un dels mitjans de contacte que ens has facilitat. Si realitzem comunicacions comercials, aquestes hauran estat prèviament i expressament autoritzades per tu.

Quines mesures de seguretat apliquem?
Pots estar tranquil: Hem adoptat un nivell òptim de protecció de les dades personals que gestionem, i hem instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques a la nostra disposició, segons l’estat de la tecnologia, per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades personals.

En quina mesura es automatitzarà la presa de decisions?
IDISBA no utilitza processos de presa de decisions totalment automatitzats per establir, desenvolupar o finalitzar una relació contractual amb l’usuari. En cas que utilitzem aquests processos en un cas particular, t’informarem i et comunicarem els teus drets respecte a això si així ho prescriu la llei.

Tindrà lloc l’elaboració de perfils?
Amb l’objectiu d’oferir-te productes i/o serveis d’acord amb els teus interessos i millorar la teva experiència d’usuari, podrem elaborar un “perfil comercial” en funció de la informació facilitada. No obstant això, no es prendran decisions automatitzades en base a aquest perfil.

¿A quins destinataris es comunicaran les teves dades?
A les entitats participants i necessàries per aconseguir les finalitats d’IDISBA. Les teves dades no es cediran a altres entitats, excepte per obligació legal. Concretament, es comunicaran a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i a bancs i entitats financeres per al cobrament del servei prestat o producte adquirit, així com als encarregats del tractament necessaris per a l’execució de l’acord. En el supòsit que ens hagis donat el teu consentiment per al tractament del teu nom i imatges i altres informacions relacionades amb l’activitat d’IDISBA, es divulgaren a les diferents xarxes socials i pàgina web d’IDISBA.

Transferències internacionals.
En cas que sigui necessària la realització de transferències internacionals de dades per part d’IDISBA, s’assegurarà que aquestes transferències són possibles d’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades o qualsevol altre requisit establert per la normativa aplicable. A aquests efectes, la companyia adoptarà els acords necessaris per garantir un nivell de protecció de dades equivalent al previst a la normativa europea. En cas de treballar en un sistema de carpetes compartides en aplicacions tipus Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Amazon, Apple, HubSpot, etc., es realitzarà una transferència internacional als Estats Units sota l’habilitació de l’article 49.c) del Reglament General de Protecció de Dades o qualsevol altre mecanisme que garanteixi un nivell de protecció de dades equivalent al previst a la normativa europea.

Quins drets tens?

  • A saber si estem tractant les teves dades o no.
  • A accedir a les teves dades personals.
  • A sol·licitar la rectificació de les teves dades si són inexactes.
  • A sol·licitar la supressió de les teves dades si ja no són necessàries per als fins per als quals van ser recollides o si ens retires el consentiment atorgat.
  • A sol·licitar la limitació del tractament de les teves dades, en alguns supòsits, en què només les conservarem d’acord amb la normativa vigent.
  • A portar les teves dades, que t’han de ser facilitades en un format estructurat, d’ús comú o de lectura mecànica. Si ho prefereixes, te les podem enviar al nou responsable que ens designis. Només és vàlid en determinats supòsits.
  • A presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, si creus que no t’hem atès correctament.
  • A revocar el consentiment per a qualsevol tractament per al qual hagis donat el teu consentiment, en qualsevol moment.

Si modifiques alguna dada, t’agraïm que ens ho comuniquis per mantenir-les actualitzades.

Vols un formulari per a l’exercici de Drets?
Tenim formularis per a l’exercici dels teus drets, demana’ns-els per email o si ho prefereixes, pots usar els elaborats per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades o tercers. Aquests formularis han d’anar signats electrònicament o ser acompanyats de fotocòpia del DNI. Si et representa algú, has d’adjuntar-nos còpia del seu DNI, o que el signi amb la seva signatura electrònica. Els formularis poden ser presentats presencialment, enviats per carta o per mail en l’adreça del Responsable a l’inici d’aquest text. Tens dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, en el cas que consideris que no s’ha atès convenientment la sol·licitud dels teus drets. El termini màxim per a resoldre per IDISBA, és d’un mes, a comptar des de l’efectiva recepció de la teva sol·licitud per part nostra. Tens dret a revocar en qualsevol moment el consentiment per a qualsevol dels tractaments per als quals l’has atorgat.

Aquesta pàgina web té cookies?
No, aquesta pàgina web no utilitza cookies.

Durant quant temps mantindrem les teves dades personals?
Les dades personals seran mantingudes mentre continuïs vinculat amb nosaltres. Una vegada et desvinculis, les dades personals tractats en cada finalitat es mantindran durant els terminis legalment previstos, inclòs el termini en el qual un jutge o tribunal els pugui requerir atenent el termini de prescripció d’accions judicials. Les dades tractades es mantindran fins que no expirin els terminis legals al·ludits anteriorment, si hi hagués obligació legal de manteniment, o de no existir aquest termini legal, fins que l’interessat sol·liciti la seva supressió o arrebossat el consentiment atorgat. Mantindrem tota la informació i comunicacions relatives a la teva compra o a la prestació del nostre servei, mentre durin les garanties dels productes o serveis, per a atendre possibles reclamacions.